Прелоад
Зворотній зв'язокТелеграмВайбер

Продаж товарів тільки оптом, працюємо з фізичними особами, ФО-П, юр. особами.

(для подальшого перепродажу в он-лайні та оф-лайні, для організації СП (спільних покупок), для особистого користування)

Умови співпраці для оптових покупців:
Мінімальне оптове замовлення 1000 грн. (будь-яких товарів, без мінімальної кількості).
Ціни в магазині вказані оптові.
На товар видається Видаткова накладна без ПДВ від ФО-П (єдиний податок, 2 група).
Дропшипінг є на іншому нашому сайті перейти.

УВАГА
важлива інформація!


1. Обробка замовлень 1 робочий день. Робочий день з 09:00 до 18:00. Субота, Неділя вихідний. Обробка замовлень, що надійшли після 18:00 і у вихідні, починається з наступного робочого дня, а не в день оформлення.

2. Замовлення від нових оптових покупців потрапляють у роботу лише після сплати завдатку 200 грн.

3. Рахунки на оплату виставляються автоматично після обробки замовлень.

4. Якщо якісь позиції закінчилися, приходить sms і e-mail. Обзвон оператором по заміні відбувається щодня о 17.00. Щоб не отримувати заміни, а відправляти що в наявності, в особистому кабінеті в налаштуваннях профілю зніміть галочку "Використовувати заміни" або зверніться до оператора. В особистому кабінеті, натиснувши на червоні смужки в кінці замовлення, можна побачити заміну.

5. Надсилання відбувається за графіком з Понеділка по П'ятницю о 17.00 (можлива зміна залежно від кількості посилок).

6. Замовлення надсилаються за даними, що вказані при оформленні. Якщо вибрано спосіб доставки УкрПошта поїде УкрПоштою. У примітці писати Нова Пошта або інші кур'єрські служби буде проігноровано, тому що відправки відбуваються автоматично та дану інформацію під час відправлення не бачать. Прохання враховує це під час оформлення замовлення.
Для вибору іншого одержувача під час оформлення замовлення поставте галочку інший одержувач та введіть дані.

7. Всіх клієнтів, які не оплачують замовлення, переносимо в Чорний список.
Чорний список - означає, що клієнт оплачує замовлення, тільки тоді будемо над ним працювати.

8. Оптові клієнти які роблять замовлення і не оплачують, а пізніше знову роблять замовлення і кажуть, що "це нормально" потрапляють в роботу тільки після оплати витрат на складання та розбирання замовлення згідно з договором пункт 6.2.11.

9. В особистому кабінеті можна побачити статус замовлення та ТТН.

10. Внести зміни до Замовлення можна до початку роботи над ним. (згідно з договором п. 6.3.2)